niedziela, 14 maja 2017

easy and flowy

If you read my blog on the regular, you probably know that I'm a huge fan of big prints. Flowers are my absolute favorite motif this season. The dress I am wearing in today’s post is my latest TOSAVES's find.  I could not have been happier when this dress came in time for the Greek baptism on which I was last week. As the weather was crazy that day (as you can probably see by the photos), I decided to wear it with my leather jacket.  
I love how easy and flowy it's that dress and I can easily dress it up or down with many different accessories. Actually I can already imagine me wearing this dress with gladiator sandals on my walks. How about you do like floral prints ? 


Jeśli czytacie mój blog regularnie, prawdopodobnie wiecie, że jestem wielkim fanem dużych nadruków. Kwiaty są moim ulubionym motywem w tym sezonie. Sukienka, którą mam w dzisiejszym poście, to moje ostatnie znalezisko z TOSAVES. Nie mogłam być szczęśliwsza gdy ta sukienka przyszła na czas, na grecki chrzest, na którym byłam w zeszłym tygodniu. Ponieważ pogoda tego dnia była szalona (jak można to prawdopodobnie zobaczyć na zdjęciach), zdecydowałam się założyć ją ze swoją skórzaną kurtką. 
Kocham to jak lekka i zwiewna jest ta sukienka i mogę łatwo ubrać ją z wieloma różnymi akcesoriami. Właściwie już mogę sobie wyobrazić jak noszę tę sukienkę z sandałami gladiatorkami podczas spacerów. A czy Wy lubicie kwiatowe nadruki?









kurtka / jacket - Shein
sukienka / dress ⇒ Tosave.com
buty / shoes - ShoeBox



5 komentarzy:

  1. Amazing outfit, I love your dress

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna spódnica, mistrzowsko dobrana skórzana kurtka, jesteś niezwykle wręcz urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka! Bardzo mi się podoba :) Widać, że lubisz ubierać się stylowo i adekwatnie do danej sytuacji. Pozdrawiam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty to idealny motyw w tej sukience. Wyśmienicie wyglądasz. Brawo.

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags