poniedziałek, 25 kwietnia 2016

the sweet remains

Good morning, Everyone! Hope your weekend was great ! I wanted to take this opportunity to say quick HELLO and to share with you photos from my saturday's outfit. If You've been reading this blog for a while probably you noticed that I'm a big fan of aztecs style prints. My winter's outfits were full of this kind of prints. Although now we have a spring I still don't want to opt from this pattern and here is my new pastel color sweater, isn't cute ? Let me know what do you think.


Dzień dobry wszystkim! Mam nadzieję, że Wasz weekend był super! Chciałam przy tej okazji szybko się przywitać  i podzielić się z Wami zdjęciami sobotniego stroju. Jeśli czytacie tego bloga od jakiegoś czasu pewnie zauważyliście, że jestem wielkim fanem wzorów w Azteckim stylu. Moje zimowe stroje były pełne tego rodzaju nadruków. Chociaż teraz mamy wiosnę ja wciąż nie chce zrezygnować z tego wzoru i oto tu jest mój nowy pastelowy sweter, czyż nie jest słodki ? Dajcie znać co myślicie.














_____________________

OUTFIT

jeans / dżins - Zara
top - Mango
sweater / sweter - FahionMia here
shoes / buty - London Clothing
bag / torba - Charles&Keith
bracelets / bransoletki - diy
watch / zegarek - Ice-Watch 

____________________


LET'S STAY FRIENDS & FOLLOW ME 

Instagram


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam sandały na takim spodzie. W ubiegłe lato przechodziłam cały sezon w takich i były super wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, te też są super wygodne, do tego stopnia że planuję zakup kolejnych.

      Usuń
  2. Świetna narzutka, ale zakochałam się w torebce! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest przepiękny! :) Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Super narzutka i torba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka idealnie współgrają z całą stylizacją. Po prostu świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo jest w moim klimacie.
    Narzutka jest świetna, od razu rzuciła mi się w oczy.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna narzutka:) Miałam kiedyś taką samą torebkę, ale niestety po pewnym czasie straciła zupełnie kształt i nie wygladała juz tak szykownie. Do dzisiaj za nią tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ma już chyba z 3 lata i wciąż się jakoś trzyma. Ale gdy jej nie używam to staram się ją wypełniać jakimiś rzeczami typu stary materiał lub coś w tym stylu by utrzymała kształt

      Usuń
  8. OO moja ulubiona narzutka, jak i boskie buty !! Prześlicznie wyglądasz w takiej fryzurze, dziewczęco, super !! Piękny wisior, już go uwielbiam <3 Wspaniała torebka i bransoletki :)

    Buziaki kochana :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci ślicznie Asiu i cieszę się że odwiedziłaś mnie i tutaj

      Usuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags