czwartek, 16 października 2014

lady in black

Moja miłość do czerni towarzyszy mi od lat. Po prostu uważam, że jest niezastąpiona. Pasuje na niemal każdą okazję no może poza ślubem ;) dlatego też w mojej szafie zajmuję ona szczególne miejsce.

Dziś przedstawiam Wam wersję dość elegancką, długą sukienkę z rozcięciem na boku. Wypatrzyłam ją na stronie New Look podczas wyprzedaży i tak naprawdę nie wiedziałam czy w ogóle mi się przyda ale jak się zaraz potem okazało zakup był wyjątkowo udany i od tamtej pory zakładam ją na wszelkie uroczyste wyjścia.

Tym razem zestawiłam ją z czarno - złotymi dodatkami. Jak Wam się podoba ?


My love for black accompanied me for years. I just think that it is irreplaceable. Suitable for almost any occasion maybe except wedding;) and therefore in my closet it has a special place.


Today I present to you very elegant long dress with a cut on the side. I spotted it at New Look website during the sales and I really didn't know whether it will be useful but as it turned out right after shopping it has been very successful purchase and since then I assume it to any special occasion.

This time I set it with black - gold accessories. How do you like it?






__________________________________

OUTFIT 

sukienka / dress - New Look
buty / shoes - Shoe Box
zegarek / watch - Ice - Watch
torebka / bag - Ebay

________________________________

6 komentarzy:

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags