środa, 13 sierpnia 2014

the rest is pretty simple

 Upalne lato towarzyszy mi już od dłuższego czasu i to spowalnia nieco mój ruch na blogu... hehehe :D tak tak ...ja należę do prawdziwych leniwców i przy temperaturach  przekraczających 30 kresek po prostu rozleniwiam się. ot to moje wytłumaczenie !

A tak na poważnie marzę już o tym by trochę się ochłodziło tu na Cyprze chociaż coś czuję, że na to jeszcze przyjdzie mi poczekać.

Dzisiejszy zestaw tak naprawdę tworzy spódnica w orginalny aztecki wzór, reszta jest dość prosta. Zwykły czarny top i proste sandałki ze złotym zdobieniem jedynie dopełniają całość.



Today's set actually creates a skirt in aztec pattern, the rest is pretty simple. Plain black top and simple sandals with gold ornamentation only complete whole look.

















on photos up Katerina

spódnica / skirt - Choies here
sandały / sandals - GiGiShoes ( local boutique )
torebka / bag - ASOS
naszyjnik / necklace - needmorestyle.com
zegarek / watch - Liu Jo







9 komentarzy:

  1. świetna spódniczka i jeszcze ten naszyjnik, który tak idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie dobrane dodatki do tej stylizacji- lepiej bym tego nie zrobiła :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica rewelacyjnie komponuje się z naszyjnikiem, super !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te okulary :) ja uwielbiam jak jest gorąco, ale faktycznie takie nieustające upały bywają już męczące :)

    ____________________
    passions-and-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, naszyjnik idealnie komponuje się ze spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki ślicznie Kobietki :** wszystkim razem i każdej z osobna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik idealnie pasuje do spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags