czwartek, 14 kwietnia 2011

bird of paradise









on photos Katerina
pants - Terranova
blouse - local shop
clatch - vintage
bracelets - Ayia Napa Market
vest - no name

Pewnie każda z nas ma w szafie takie rzeczy do których ma ogromny sentyment i w związku z tym jest nam się trudno ich pozbyć mimo tego, że od lat są zakopane gdzieś na jej dnie. Ja mam takich rzeczy mnóstwo. Tą bluzkę zakupiłam za pierwsze swoje zarobione pieniądze tu na Cyprze i uwielbiam jej kolory które przypominają mi kolory rajskiego ptaka. Spodnie natomiast to jeden z archiwaliów z czasów liceum ( czyli mają jakieś piętnaście lat). Więc jak mogłabym się ich pozbyć. Miałam je na sobie na niejednym egzaminie, dziś gdy już jestem prawie "dorosłym dzieckiem" miałam czelność je założyć. I powiem Wam jeszcze coś wciąż dobrze się w nich czuje a co...


Jak dobrze, że moda z lat 70tych jest wciąz na topie i takie rzeczy mają swą wieczną młodość. Jak ja chciałabym by nie tylko ich młodość nie mijała lecz moja również...Na całe szczęście ja teraz mam jeszcze większy apetyt na życie niż jak miałam naście "fafnaście" lat i tego mam zamiar się trzymać. Czego i Wam życzę... !!!


Probably each of us has things in a closet which has a great sentiment, and therefore it is difficult for us to get rid of them although the fact that for years they are buried somewhere at the bottom. I have a lot of these things. I bought this shirt for my first earned money here in Cyprus and  the colors that remind me of the colors of bird of paradise. Pants are one of the archives from the times of high school (I have them for fifteen years). So how could I get rid of them. I was wearing them for more than one exam, now when I'm almost "adult child" had dare to wear them again.And let me tell you something else I still feel good in them !!!












18 komentarzy:

  1. Fajnie i kolorowo :) dzięki za komentarz i zapraszam do częstszych odwiedzin mojego bloga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. And you look good too! I like the tropical touch! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się kolczyki! Zaprasza do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna biżuteria. Cypru zazdroszczę, byłam i było pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i'm in love with your earrings!
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje ;)również za cenną uwagę, śliczne masz dodatki w szczególności torebka i bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the colours in your outfit!
    thankyou for the comment aswell :)

    ellie oxoxox

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the first image -- it is the strongest of the bunch. The top is stunning -- the colors work beautifully together. Also, the styling is on point; the look is one that I could see myself wearing.

    TheQueenofHearts

    OdpowiedzUsuń
  10. how beachy and classy! =)

    http://youfancypants.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. So pretty, the colors are wonderful!!

    www.themoptop.com

    OdpowiedzUsuń
  12. The colors are so beautiful! You look fab :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love this series of photos. beautiful setting.

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags